Euroopan laatupalkintomalli yrityksille itsearvioinnin käsikirja : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Päivitetty EFQM 2013 mukaiseksi. Täydennetty EFQM -pisteitystaulukolla ja linkeillä täydentäviin kirjoihin. Saatavilla painettuna ja e-kirjana sekä suomeksi että englanniksi.

Kirja kuvaa Euroopan laatupalkintomallin avulla suuren joukon toimintaperiaatteita ja ajattelua, jotka ovat tarpeellisia organisaation menestykselle. Se kuvaa Euroopan laatupalkintomallin sisällön käytännöllisten yrityselämän esimerkkien ja jokapäiväisten tapahtumin avulla.

Kutakin mallin arviointikohtaa havainnollistetaan vertailulla, mitä tekevät keskinkertaiset ja mitä menestyjät.

"Tilasimme edeltävää kirjaa 200 kappaletta tukemaan itsearviointiprosessiamme, jota se on hienosti auttanut." Jouni Kaiharju, Kesko Oyj.

Lisätietoja:
Kirjaesittely.pdf
Kirja-arvioita.pdf
Arviointilomake.xls
Tuoteluettelo.pdf
Oppaiden etusivu.pdf

The book in English:
The EFQM Excellence Model for Business Enterprises – 2013

Benchmarking [Päivitetty laitos].

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Strategia 2013 : itsearvioinnin työkirja : 50 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Tuominen, Kari

Johtajuus : EFQM-arviointialue 1 : 2013 : itsearvioinnin työkirja : 59 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Muutoksen johtaminen : Kehittämismallit

Tuominen, Kari

Lean : kohti täydellisyyttä : Mitä Toyota ja muut lean-yritykset tekevät eri tavalla kuin muut

Investoi oppimiseen ja kehittymiseen - EFQM 2010 : Kahittämismallit