Strategia 2013 : itsearvioinnin työkirja : 50 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Päivitetty EFQM 2013 mukaiseksi. Saatavilla painettuna ja e-kirjana.

EFQM-kirjasarja kattaa Euroopan laatupalkintomallin arviointialueet: 1) johtajuus, 2) strategia, 3) henkilöstö, 4) kumppanuudet ja resurssit 5) prosessit, tuotteet ja palvelut, ja 6-9) tulokset sekä niiden arviointikohdat.

Tämä kirja kuvaa Euroopan laatupalkintomallin avulla suuren joukon STRATEGISEN JOHTAMISEN toimintaperiaatteita ja ajattelua, jotka ovat hyödyllisiä menestyvälle organisaatiolle.

Omassa organisaatiossanne voitte yhdessä arvioida omia strategisen johtamisen periaatteita ja käytäntöjä sekä verrata niitä kirjan esimerkkeihin.

Kirja sisältää seuraavat oppaat: Strategian ulkoinen tieto pähkinässä - EFQM 2a Strategian sisäinen tieto pähkinässä - EFQM 2b Strategian kehittäminen pähkinässä - EFQM 2c Strategian toteuttaminen pähkinässä - EFQM 2d

Lisätietoja: Tuoteluettelo.pdf Oppaiden etusivu.pdf

Benchmarking Ltd Oy 1. painos

Johtajuus : EFQM-arviointialue 1 : 2013 : itsearvioinnin työkirja : 59 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Tuominen, Kari

Euroopan laatupalkintomalli yrityksille itsearvioinnin käsikirja : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Asiakassuhteiden hallinta ja kehittäminen pähkinässä : EFQM 5e

Henkilöstön hyvinvointi pähkinässä : EFQM 3e