Investoi oppimiseen ja kehittymiseen - EFQM 2010 : Kahittämismallit

Päivitetty EFQM 2010 mukaiseksi. Investors in People on kansainvälinen standardi sekä tehokas ja käytännönläheinen työkalu ihmisten osaamisen ja taitojen jatkuvaan kehittämiseen organisaation tavoitteiden saavuttamiseksi.

Tämä kirja kertoo erään organisaation oppimisen ja kehittymisen tarinan Euroopan laatupalkintomallin arviointikohtien avulla. Jokainen arviointikohta on kuvattu oppimisen ja kehittymisen näkökulmasta vertailulla "Näin oli ennen" ja "Näin teemme nykyisin".

Kirja antaa hyvän mallin arvioida ja kehittää oppivan organisaation edellytyksiä siten, että myös IIP-standardin vaatimukset voidaan täyttää.

"Kirja sopii suoraan yritysmaailmaan, mutta kehittämistyön vetäjille teos on käyttökelpoinen ja sovellettavissa myös opetusorganisaatioihin. " Aune Jutila, Tampereen sosiaali- ja terveysalan opisto.

Liittyvät kirjat: painettu: 9789522289353, Learning and Development - Excellence Criteria, 952558318X, e-kirja: 978-952-228-954-4, Investoi oppimiseen ja kehittymiseen pähkinässä, e-kirja: 978-952-228-081-7

Kirkkonummi-Kyrkslätt
Kirkkonummi.