Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot
  1. Saavutettava viestintä

    Gaudeamus 2020

    Saavutettavuudesta puhutaan, kun erilaisia yleisöjä ja käyttäjiä halutaan palvella mahdollisimman yhdenvertaisesti. Tilojen fyysisen esteettömyyden lisäksi sen piiriin kuuluu myös...

  2. Kertomuksen vaarat: kriittisiä ääniä tarinataloudessa

    Mäkelä, Maria et al.
    Osuuskunta Vastapaino 2020 1. painos

    Aina on kerrottu tarinoita, mutta sosiaalisen median aikakaudella puhutaan jo tarinataloudesta. Itkettävillä ja inspiroivilla kokemustarinoilla myydään mitä vain suklaasta herätysl...

  3. Badfluence? : makt, miljoner och halvsanningar i sociala medier

    Lundin, Julia; Winberg, Yasmine
    Atlas

    De finns överallt i dina sociala medier, oavsett om de heter Alexandra Nilsson, Isabella Löwengrip eller Joakim Lundell. Influencers är vår tids nya älsklingar, men också tidernas...

  4. Vaihtoehtoiset faktat : tiedosta ja sen vihollisista

    Wikforss, Åsa
    Aula & Co

    Onko olemassa vaihtoehtoisia faktoja? Voiko jokin olla totta minulle mutta ei sinulle, vai onko totuus jotain objektiivista? Vaihtoehtoiset faktat esittää selkeästi, mitä tieto on...

  5. Koulumies riittää

    Koulumies, Jyrki
    Otava 2020

    Toimittaja Jyrki Koulumies on tullut vuosikymmenten saatossa tutuksi niin tv-kasvona, radioäänenä kuin kirjoittavana reportterina. Uuden Suomen ulkomaantoimittajana 1960-luvun lopu...

  6. Introducing Vigilant Audiences

    Open Book Publishers

    This ground-breaking collection of essays examines the scope and consequences of digital vigilantism – a phenomenon emerging on a global scale, which sees digital audiences using s...

  7. Vaihtoehtoiset faktat: tiedosta ja sen vihollisista

    Wikforss, Åsa
    Aula & Co 2020 1. painos

    Onko olemassa vaihtoehtoisia faktoja? Voiko jokin olla totta minulle mutta ei sinulle, vai onko totuus jotain objektiivista? Vaihtoehtoiset faktat esittää selkeästi, mitä tieto on...

  8. Digirakkautta: opas onnistuneeseen nettideittailuun

    Ahola, Angela
    Minerva Kustannus 2020 1. painos

    Psykologian tohtori Angela Ahola pisti itsensä peliin ja heittäytyi tutkimaan nykypäivän deittailukulttuuria omakohtaisesti. Sadan oman deittikokemuksen pohjalta syntyi tämä kirja...

  9. Why Didn't We Riot? : A Black Man in Trumpland

    Bailey, Issac J.
    Other Press 2020

    In these impassioned, powerful essays, an award-winning journalist deals forthrightly with what it means to be black in Trump's America. South Carolina–based journalist Issac J....

  10. Koulumies riittää

    Koulumies, Jyrki; Latvala, Petri
    Otava 2020 1. painos

    Toimittaja Jyrki Koulumies on tullut vuosikymmenten saatossa tutuksi niin tv-kasvona, radioäänenä kuin kirjoittavana reportterina. Uuden Suomen ulkomaantoimittajana 1960-luvun lopu...

  11. 15 Äänityön vinkkiä

    Salo, Markku
    Books on Demand 2020 1. painos

    Erilaisia vinkkejä ja ideoita tietokoneella tehtävään äänityöhön. Kirjassa käsitellään lisäksi myös hieman tekijäinoikeuksia ja musiikin digitaalista jakelua. Tämä kirja on jatkoa...

  12. Working in the Gig Economy & How to get great gigs

    Olsson, Marianne
    Konsultboken Publishing

    Everyone is a gig worker today - you just do not know about it yet. This guide to consulting, gig work and freelancing is full of ways to get yourself ready for self-employment. It...

  13. Så annonserar du på Google och Facebook steg för steg

    lUNDSTEDT, Anders
    Action Marketing förlag

    E-bok “Annonserar på Google och Facebook steg för steg” hjälper dig att förstå grunderna i hur du annonserar på Google och på Facebook. Kanske ska du starta eget eller är småföreta...

  14. Tarinallinen journalismi

    Lassila-Merisalo, Maria
    Osuuskunta Vastapaino 2020 1. painos

    Tarinat toimivat aina, oli väline tai alusta mikä tahansa. Kertomuksen kuljettamisen taito taipuu moneen tarkoitukseen, eikä tarina muotona vanhene koskaan. Tarinallinen journalism...

  15. Så gör du en kommunikationsplan steg för steg

    lUNDSTEDT, Anders
    Action Marketing förlag

    SÅ GÖR DU EN KOMMUNIKATIONSPLAN STEG FÖR STEG   Med e-bok ”Så gör du en kommunikationsplan steg för steg”  får du praktiska kommunikationsplans mallar, tips och strategier för att...

  16. Så tar du fram en marknadsplan

    lUNDSTEDT, Anders
    Action Marketing förlag

    En marknadsplan ska ge dig svar på: – Var befinner sig ditt företag idag? Hur ser ditt nuläge ut? Vilka är dina styrkor, svagheter, hot och möjligheter? Är ditt värderbjudande korr...

  17. Så når du dina mål och syften med din hemsida

    lUNDSTEDT, Anders
    Action Marketing förlag

    Hemsidan är navet i din digitala marknadsföring och är öppen 24 timmar om dygnet.  Därför vill vi med vår handlingsplan för hemsida och strategimallar hjälpa dig att utveckla din h...

  18. Alla kan rita symboler

    Larsson, Maja
    Eget Förlag Sverige AB

    Många vuxna tror att de inte kan rita. Ändå kunde vi det som barn. Med hjälp av bildernas alfabet - fyrkanten, triangeln, cirkeln, strecket och pricken - kan du knäcka koden och lä...

  19. Smart PR för startups

    Olsson, Marianne; Bäcklund, Karin
    Konsultboken Publishing

    Den här boken är skriven för dig som grundat eller jobbar på en startup och vill hitta sätt att kommunicera om verksamheten och stärka ert varumärke mot era målgrupper på ett framg...

  20. Framgångsrik Konsult - guiden till att lyckas

    Olsson, Marianne
    Konsultboken Publishing

    Hur blir man en framgångsrik konsult? Det har blivit allt vanligare med konsulter - en trend som verkar hålla i sig. Men varför väljer man att bli konsult och hur når man framgång?...