Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Selkeä ja kattava markkinoinnin perusteos tarkastelee markkinoinnin kilpailukeinojen valintaa ja asiakkuuksien hallintaa kokonaisvaltaisesti. Teoksessa huomioidaan markkinointiympäristön ja asiakaskäyttäytymisen muutokset. Markkinointiviestinnän sähköistyminen ja sen vaikutus mediavalintoihin kuvataan monipuolisesti. Teoriaa myös havainnollistetaan monilla käytännön esimerkeillä, joissa tarkastellaan erityisesti suomalaisten tuotteiden ja palveluiden menestymistä muuttuvassa, yhä globaalimmin toimivassa maailmassa. Kirjan liitteenä on markkinoinnin avaintermejä, englanninkielinen ydinsanasto ja linkkejä erilaisiin lisätiedon lähteisiin.

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla

Valitettavasti tätä ei ole saatavana

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Bergstöm, Seija; Leppänen, Arja

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Bergström, Seija

Palvelujen markkinointi esimiestyön haasteena

Lämsä, Anna-Maija

Mielipidejohtaja : voittajan resepti toimialasi valloitukseen

Kurvinen, Jarkko

Business to Business -markkinointi

Rope, Timo