Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Selkeä ja kattava markkinoinnin perusteos tarkastelee markkinoinnin kilpailukeinojen valintaa ja asiakkuuksien hallintaa kokonaisvaltaisesti. Teoksessa huomioidaan markkinointiympäristön ja asiakaskäyttäytymisen muutokset. Markkinointiviestinnän sähköistyminen ja sen vaikutus mediavalintoihin kuvataan monipuolisesti. Teoriaa myös havainnollistetaan monilla käytännön esimerkeillä, joissa tarkastellaan erityisesti suomalaisten tuotteiden ja palveluiden menestymistä muuttuvassa, yhä globaalimmin toimivassa maailmassa. Kirjan liitteenä on markkinoinnin avaintermejä, englanninkielinen ydinsanasto ja linkkejä erilaisiin lisätiedon lähteisiin.

Painos 16.-17.

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla

Valitettavasti tätä ei ole saatavana

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Bergström, Seija

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Bergström, Seija; Leppänen, Arja

Business to Business -markkinointi

Rope, Timo

Voita markkinoinnilla

Rope, Timo

Mielipidejohtaja : voittajan resepti toimialasi valloitukseen

Kurvinen, Jarkko