Skip to main content
All libraries

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Selkeä ja kattava markkinoinnin perusteos tarkastelee markkinoinnin kilpailukeinojen valintaa ja asiakkuuksien hallintaa kokonaisvaltaisesti. Teoksessa huomioidaan markkinointiympäristön ja asiakaskäyttäytymisen muutokset. Markkinointiviestinnän sähköistyminen ja sen vaikutus mediavalintoihin kuvataan monipuolisesti. Teoriaa myös havainnollistetaan monilla käytännön esimerkeillä, joissa tarkastellaan erityisesti suomalaisten tuotteiden ja palveluiden menestymistä muuttuvassa, yhä globaalimmin toimivassa maailmassa. Kirjan liitteenä on markkinoinnin avaintermejä, englanninkielinen ydinsanasto ja linkkejä erilaisiin lisätiedon lähteisiin.

Available with these library cards

Not available.

You may be interested in...

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Bergstöm, Seija; Leppänen, Arja

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Bergström, Seija

Palvelujen markkinointi esimiestyön haasteena

Lämsä, Anna-Maija

Mielipidejohtaja : voittajan resepti toimialasi valloitukseen

Kurvinen, Jarkko

Business to Business -markkinointi

Rope, Timo