Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Selkeä ja kattava markkinoinnin perusteos tarkastelee markkinoinnin kilpailukeinojen valintaa ja asiakkuuksien hallintaa kokonaisvaltaisesti. Teoksessa huomioidaan markkinointiympäristön ja asiakaskäyttäytymisen muutokset. Markkinointiviestinnän sähköistyminen ja sen vaikutus mediavalintoihin kuvataan monipuolisesti. Teoriaa myös havainnollistetaan monilla käytännön esimerkeillä, joissa tarkastellaan erityisesti suomalaisten tuotteiden ja palveluiden menestymistä muuttuvassa, yhä globaalimmin toimivassa maailmassa. Kirjan liitteenä on markkinoinnin avaintermejä, englanninkielinen ydinsanasto ja linkkejä erilaisiin lisätiedon lähteisiin.

Painos 16.-17.

Fås med följande bibliotekskort

Ej tillgänglig.

Du kan också vara intresserad av dessa...

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Bergström, Seija

Yrityksen asiakasmarkkinointi

Bergström, Seija; Leppänen, Arja

Business to Business -markkinointi

Rope, Timo

Voita markkinoinnilla

Rope, Timo

Mielipidejohtaja : voittajan resepti toimialasi valloitukseen

Kurvinen, Jarkko