Verkkokaupan rautaisannos - Osa 1 Eläköön monikanavainen kauppa
Verkkokaupan merkitys kaikelle kaupankäynnille kasvaa ja kauppa muuttuu monikanavaiseksi.
Verkkokaupan rautaisannos antaa malleja, esimerkkejä ja työkaluja menestyvän verkkokaupan luomiseen ja jo olemassa olevien verkkokauppojen uudistushankkeisiin. Rautaisannos jakautuu neljään osaan, jotka julkaistaan kevään 2013 aikana erillisinä sähkökirjoina. Elokuussa kaikki neljä osaa julkaistaan - verkkokeskustelun pohjalta tapahtuvan jatkokehittelyn jälkeen - sekä paperisena että sähkökirjana.
Ensimmäinen osa, Eläköön monikanavainen kauppa! (luvut 1-3), keskittyy verkkokaupan strategiseen merkitykseen ja hyötyihin ja kuvaa näkemyksen kehityksen suunnasta.
Kirjan tavoitteena on toimia tiedon lähteenä, ymmärryksen lisääjänä sekä ajatusten, innovaatioiden ja keskustelun herättäjänä. Rautaisannos antaa erinomaiset eväät sähköisen kaupan merkityksen ja mahdollisuuksien havaitsemiseen, etenemisen suunnitteluun sekä nykyisen kaupan kehittämiseen.