Delivering happiness - Tuotto, tunne ja tarkoitus

Maksa uusille työtekijöille 2 000 dollaria irtisanoutumisesta? Tee asiakaspalvelusta koko yrityksen - ei vain yhden osaston tehtävä. Tee yrityskulttuurista bisneksesi #1 prioriteetti. Auta työntekijöitäsi kasvamaan - niin henkilökohtaisesti kuin ammatillisesti. Ai niin, ja tienaa myös rahaa.

Kaikki tämä on osa vakiotoimintaa Zapposilla, internetin vähittäiskauppiaalla, jonka vuosittainen bruttomyynti on yli miljardi dollaria. Kirjassa Zapposin toimitusjohtaja Tony Hsieh jakaa sen, mitä hän on oppinut liike-elämässä ja elämässä ylipäätään, matofarmin perustamisesta pizzabisneksen pyörittämiseen, LinkExchangesta Zapposiin - ja paljon muuta. Nopeatempoinen ja maanläheinen kirja osoittaa, kuinka vahva ja ainutlaatuinen yrityskulttuuri on tehokas menestyksen resepti. Keskittymällä muiden onnellisuuteen, voit merkittävästi lisätä omaasi.

Talentum 1. painos
ENG EISBN: 9789521420665

Korsnäs, Kristinestad-Kristiinankaupunki, Kronoby-Kruunupyy, Larsmo-Luoto, Malax-Maalahti, Korsholm-Mustasaari, Närpes-Närpiö, Pedersöre-Pedersören kunta, Jakobstad-Pietarsaari, Nykarleby-Uusikaarlepyy, Vorå-Vöyri
Fredrika-kirjastot.