Verkkokaupan rautaisannos. osa 3 : Ytimessä prosessit, vastuut ja arkkitehtuuri
Verkkokaupan merkitys kaikelle kaupankäynnille kasvaa ja kauppa muuttuu monikanavaiseksi. Verkkokaupan rautaisannos antaa malleja, esimerkkejä ja työkaluja menestyvän verkkokaupan luomiseen ja jo olemassa olevien verkkokauppojen uudistushankkeisiin. Rautaisannos jakautuu neljään osaan, jotka julkaistaan kevään 2013 aikana erillisinä sähkökirjoina. Elokuussa kaikki neljä osaa julkaistaan - verkkokeskustelun pohjalta tapahtuvan jatkokehittelyn jälkeen - sekä paperisena että sähkökirjana.
Kolmas osa, Ytimessä prosessit, vastuut ja arkkitehtuuri (luvut 7-9), sisältää kuvauksen verkkokaupan prosesseista ja organisaatiomalleista. Käymme läpi myös aidon monikanavaisuuden vaatimuksia teknologialle.
Kirjan tavoitteena on toimia tiedon lähteenä, ymmärryksen lisääjänä sekä ajatusten, innovaatioiden ja keskustelun herättäjänä. Rautaisannos antaa erinomaiset eväät sähköisen kaupan merkityksen ja mahdollisuuksien havaitsemiseen, etenemisen suunnitteluun sekä nykyisen kaupan kehittämiseen. Verkkokaupan rautaisannos -sarjan osat: Verkkokaupan rautaisannos Osa 1 - Eläköön monikanavainen kauppa! Verkkokaupan rautaisannos Osa 2 - Onnistumisen edellytykset Verkkokaupan rautaisannos Osa 3 - Ytimessä prosessit, vastuut ja arkkitehtuuri