Ryttarens grund i mental träning (äänikirja)

Med detta program i serien HORSE IN MIND™ utvecklar du din ridning med hjälp av mental träning. Med professionella instruktörer med mångåriga erfarenheter i mental träning och ridning utvecklar du dina ridkunskaper - utan häst. Snabbare, säkrare och enklare. Programmet innehåller 10 ljudspår att lyssna till och en digital PDF-fil med en 48-sidig folder med fakta och övningar samt en träningsdagbok för dig att fylla i.

I Ryttarens grund i mental träning får du all grundläggande kunskap om mental träning inför de fortsatta mentala ridprogrammen i serien.

Ryttarens grund i mental träning ger dig:
- En ökad rörlighet genom sänkt spänningsnivå i kroppen
- Ett bättre självförtroende som gör dig mer säker i din ridning
- En bättre koncentrationsförmåga och fokusering vid träning och tävling
- En ökad motivation och drivkraft
- Kraftfulla redskap som gör dig bättre rustad att nå dina mål
- En mer avslappnad och harmonisk häst då du rider med ökad kroppskännedom och förfinade hjälper

Ljudboken innehåller musik av Lewellyn.

Citat från ryttare som använt detta träningsprogram:
»Jag hanterar hästen mer koncentrerat och hästen är mer harmonisk i samarbetet. Min medryttare tycker att det har blivit en helt annan häst«.
Eva

»Jag har blivit lugnare, känner mig starkare och tryggare med mer självförtroende och bättre stresstålighet«.
Pia

WalkFriend Mindfulness

Bättre sömn

Kreativitet och skaparkraft