Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

Vaikuttamista ja valintoja : monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen

Teos esittelee kulutuksen ja mainonnan tutkimuksen keskeisiä keskusteluja. Siinä tarkastellaan suomalaisen mainonnan historiaa sekä kulutuksen ja mainonnan yleisiä aiheita, kuten suostuttelua mainonnassa, kuluttajayleisöä, mainonnan sääntelyä ja sukupuolta mainonnassa. Esillä on myös erityistapauksia: Helsingin keskustan muutos, joululahjojen mainonta, myymäläauto suomalaisessa maaseutuyhteisössä ja kulutus rockfestivaaleilla. Vaikuttamista ja valintoja tarjoaa uusia näkökulmia kaikille kulutuksesta, kuluttajuudesta ja mainonnasta kiinnostuneille. Sitä voidaan käyttää esimerkiksi kuluttajaekonomian, markkinoinnin, kulutussosiologian ja yhteiskuntahistorian sekä mediatutkimuksen opinnoissa.

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla

Valitettavasti tätä ei ole saatavana

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Vaikuttamista ja valintoja : monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen

Sosiaalisen median menestysreseptit

Siniaalto, Marika

The better mousetrap brand invention in a media democracy

Pont, Simon

Digitaalinen markkinointiviestintä : esimerkkejä parhaista käytännöistä yritys- ja kuluttajamarkkinointiin

Karjaluoto, Heikki

Mediajohtaminen: Näkökulmia uudistuvaan media-alaan

Malmelin, Nando; Villi, Mikko