Gå till huvudinnehåll
Alla bibliotek

Vaikuttamista ja valintoja : monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen

Teos esittelee kulutuksen ja mainonnan tutkimuksen keskeisiä keskusteluja. Siinä tarkastellaan suomalaisen mainonnan historiaa sekä kulutuksen ja mainonnan yleisiä aiheita, kuten suostuttelua mainonnassa, kuluttajayleisöä, mainonnan sääntelyä ja sukupuolta mainonnassa. Esillä on myös erityistapauksia: Helsingin keskustan muutos, joululahjojen mainonta, myymäläauto suomalaisessa maaseutuyhteisössä ja kulutus rockfestivaaleilla. Vaikuttamista ja valintoja tarjoaa uusia näkökulmia kaikille kulutuksesta, kuluttajuudesta ja mainonnasta kiinnostuneille. Sitä voidaan käyttää esimerkiksi kuluttajaekonomian, markkinoinnin, kulutussosiologian ja yhteiskuntahistorian sekä mediatutkimuksen opinnoissa.

Fås med följande bibliotekskort

Ej tillgänglig.

Du kan också vara intresserad av dessa...

Vaikuttamista ja valintoja : monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen

Sosiaalisen median menestysreseptit

Siniaalto, Marika

The better mousetrap brand invention in a media democracy

Pont, Simon

Digitaalinen markkinointiviestintä : esimerkkejä parhaista käytännöistä yritys- ja kuluttajamarkkinointiin

Karjaluoto, Heikki

Mediajohtaminen: Näkökulmia uudistuvaan media-alaan

Malmelin, Nando; Villi, Mikko