Ungefär som Carpe Diem

Hon gör det hon måste och uppgörelsen är ett faktum, men när hon springer från gymmet, springer från allt står hon plötsligt utelämnad i innerstadens mörker och piskande kyla. Det är då hon möter sin sexiga främling.

Carpe Diem. Hon bestämmer sig för att ta saken i egna händer.

"Hennes kropp visste mer än vad hon gjorde själv när hon knöt upp snörena till sina mjukisbyxor och sakta lät dem glida av. Hon var lika nyfiken på sig själv som på hur han skulle reagera. Det var främmande, men spännande. Luften var kall mot hennes nakna lår. Ljuset fladdrade. Skjortan gick halvvägs till knäna och efter den nedersta knappen var den helt öppen. Hon hade kavlat upp armarna. Nu tog hon om sina lår och strök sakta händerna uppåt. Hon tittade på sina ben och hon tittade på honom. Han var både söt och sexig med sina stora ögon. Det gjorde henne modigare. Det pirrade i hela kroppen. Hon strök längs med ljumskarna och öppnade på så sätt skjortan.

Hans blick gjorde henne kåt och hon gick mot honom. När hon var tillräckligt nära för att känna hans varma andedräkt visade hon att hon inte hade några trosor på sig.

Han hejdade sig inte."

En erotisk novell på ungefär 5000 ord.

Sähkökatko opiskelija-asuntolassa

Kesäseksi 1: Bussi