Rakkaus sotkee suunnitelmat

Hurmaava rakkaustarina antikvariaatin omistajan lemmenseikkailuista. Satumarja on nuori nainen, joka on työskennellyt pitkään kirjastossa. Nyt kirjastotyö saa jäädä kuitenkin taakse - Satumarja aikoo nimittäin perustaa divarin yhdessä tätinsä Emman kanssa. Mutta onko idea liian rohkea? Saavatko ystävykset firman kannattamaan? Satumarja ei arvaa, että suuret elämänmuutokset seuraavat usein toisiaan. Satumarjan ja Emman elämään astelee nimittäin kerralla useampikin komea mies. Mutta miten rakkaus mahtaa vaikuttaa Satumarjan ja Emman liikeideaan? Rakkaus sotkee suunnitelmat on ihastuttava romanttinen kertomus rakastetulta viihdekirjailijalta Tuija Lehtiseltä. Amorin nuolet lentävät hersyvällä huumorilla varustetussa tarinassa.

Saga Egmont 1. painos

Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.

Panoksena rakkaus