Kymmenen pisteen mies

Urahaaveita ja sydämentykytyksiä! Minttu on valmis insinööri, taitavakin, mutta naisille ei tahdo alan töitä irrota. Ensin pitää osoittaa olevansa vielä parempi kuin yksikään mies, jos aikoo edes haaveilla työpaikasta. Hetken Mintulla vaikuttaisi käyneen onni, ja työtäpelkäämätön nuori nainen pääsee unelmiensa paikkaan - kunnes paljastuu, että sielläkin hänen odotetaan lähinnä keittävän kahvia ja vastaavan puhelimeen. Kaiken lisäksi kuvioihin ilmestyy vielä entuudestaan tuttu mies - mies, jonka kelkkaan Minttu ei todellakaan aio lähteä. Suuret tunteet myllertävät Mintun elämää, ja joskus rakkaus saattaa yllättää siellä, missä sitä vähiten odottaa...

Saga Egmont 1. painos

Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.

Rakkaus sotkee suunnitelmat