Pikkujouludisko

Nokkela romanttinen komedia täynnä glitteriä ja joulun taikaa! Helsinkiläinen Enni rakastaa kirjoja ja pääsee toteuttamaan itseään työssään pienessä Kirjavan kulmauksen kirjakaupassa. Töiden vastapainoksi Enni kuuluu harrastajateatteriin, joka on täynnä suuria persoonia ujosta teinipojasta villiintyneisiin eläkeläisiin. Teatteriryhmä valmistelee pikkujoulukauteen uutta diskoteemaista esitystä, josta kukaan ei tunnu saavan mieleistään roolia. Samalla Tinderiin kyllästynyt Enni kadehtii serkkuaan Maijaa, joka on tavannut unelmiensa miehen Leon. Enni tekee parhaansa iloitakseen Maijan puolesta, mutta toisinaan Leo tuntuu lähes vastustamattoman ihanalta. Pahaksi onneksi Leokin näyttää löytävän epäilyttävän paljon tekosyitä asioida kirjakaupassa. Mikä avuksi, kun suhde serkkuun on kaikkein tärkein? Ennin pikkujoulukaudesta on hyvää vauhtia kehkeytymässä täysi katastrofi! Pikkujouludisko aloittaa huumorilla ja hyvällä mielellä kyllästetyn kirjasarjan Kirjavan kulmauksen Ennistä.

Saga Egmont 1. painos

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby