Kärsimysnäytelmä Käpylässä

Kevätaurinkoa ja rakkaushuolia Helsingissä. Ennin romanssi ihanan Leon kanssa roihuaa kuumana. Kaikkien aikojen rakkauden kevät loppuu kuitenkin lyhyeen, kun Leo saa työkomennuksen Tanskaan. Miten Enni kestää välimatkan? Etäsuhteessa riutuva Enni hakee piristystä keskittymällä harrastajateatteriryhmänsä pääsiäisnäytelmään. Suunnitteilla olevan teatteriesityksen tarkoituksena on puhutella itsensä syrjityksi kokevaa ryhmää: yksityisautoilevia suomalaismiehiä. Kuinka käy autoilijoiden kärsimyksiin eläytyminen, kun teatteriporukan jäsenillä on ongelmia omastakin takaa? Kun lähipiirin rakkausrintamalla sattuu ja tapahtuu ja hissukka työkaveri lyö kaikki ällikällä, tuntuu Ennistä, että kaikilla menee paremmin kuin hänellä. Oikutteleva kevät muuttuu entistäkin ennalta-arvaamattomammaksi, kun Leo saa yllättäen kilpakosijan. Mukaansatempaava feelgood-romaani jatkaa Pikkujouludiskosta tutun Ennin tarinaa. Nimimerkki Sara Storm on helsinkiläinen vapaa toimittaja ja kirjoittaja. Hän puolustaa intohimoisesti onnellisia loppuja ja sekoaa hetkeksi aina nähdessään koiranpennun tai bebé-leivoksen.

Saga Egmont 1. painos

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby