Monimuotoisuus työelämässä: 100 keinoa kasvattaa organisaation vetovoimaa

Ihmiset kaipaavat monimuotoisempaa työelämää, mutta harva työnantaja tietää, miten sitä tulisi lisätä. Monimuotoisuus vähentää eriarvoisuutta työelämässä, houkuttelee työntekijöitä, parantaa työhyvinvointia, auttaa ymmärtämään asiakastarpeita, kiihdyttää innovointia ja hillitsee maineriskejä. Tämä kirja opastaa ymmärtämään monimuotoisuutta ja siihen liittyviä ilmiöitä sekä kehittämään omaa työyhteisöä sadan konkreettisen toimenpiteen avulla.

Alma Talent 1. painos

Ilomantsi-Ilomants, Joensuu, Juuka, Kitee, Kontiolahti, Lieksa, Liperi, Nurmes, Outokumpu, Polvijärvi, Rääkkylä, Tohmajärvi, Valtimo
Vaara-kirjastot.

Työnantajabrändi ja työntekijäkokemus: rakenna vetovoimainen työpaikka, jota tavoittelemasi työntekijät rakastavat ja kilpailijasi kadehtivat