Maagisten eläinten koulu, 5 : Hitti vai huti?

Talvikiven koulun oppilaat seikkailevat suorassa lähetyksessä! Kuka tällä kertaa saa oman maagisen eläimen? Jännitystä Talvikiven koulussa: opettaja Cornfieldin luokka esiintyy televisiossa! Koululaiset ovat päässeet mukaan tietokilpailuun Hitti vai Huti. Kaikki ovat innoissaan, myös maagiset eläimet Cooper - siisti rotta ja Tingo - röyhkeä simpanssi. Hauskanpito voi alkaa! Vai voiko? Jokin näyttää olevan vinksallaan kilpailussa... Voivatko oppilaat ja heidän maagiset eläimensä selvittää mysteerin? Maagisten eläinten koulu - Hitti vai huti! on supersuositun lastenkirjasarjan viides osa. Kirjassa on hauskoja piirroskuvia ja läjäpäin lukuiloa. Tutustu todellisen ystävyyden taikaan!

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.

Enonkoski, Heinävesi, Hirvensalmi, Joroinen-Jorois, Juva, Mikkeli-S:t Michel, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Rantasalmi, Savonlinna-Nyslott, Varkaus
Lumme-kirjastot.

Maagisten eläinten koulu. 2, Täynnä kuoppia!

Auer, Margit; Syvänperä, Tuula; Dulleck, Nina

Maagisten eläinten koulu. 3, Valot pois!

Auer, Margit; Dulleck, Nina; Syvänperä, Tuula

Maagisten eläinten koulu

Auer, Margit; Dulleck, Nina; Syvänperä, Tuula

Maagisten eläinten koulu. 2, Täynnä kuoppia!

Auer, Margit; Dulleck, Nina; Syvänperä, Tuula; Takamäki, Jone

Maagisten eläinten koulu. 4, Meni jo!

Auer, Margit; Dulleck, Nina; Syvänperä, Tuula; Takamäki, Jone