Maagisten eläinten koulu, 5 : Hitti vai huti?

Talvikiven koulun oppilaat seikkailevat suorassa lähetyksessä! Kuka tällä kertaa saa oman maagisen eläimen? Jännitystä Talvikiven koulussa: opettaja Cornfieldin luokka esiintyy televisiossa! Koululaiset ovat päässeet mukaan tietokilpailuun Hitti vai Huti. Kaikki ovat innoissaan, myös maagiset eläimet Cooper - siisti rotta ja Tingo - röyhkeä simpanssi. Hauskanpito voi alkaa! Vai voiko? Jokin näyttää olevan vinksallaan kilpailussa... Voivatko oppilaat ja heidän maagiset eläimensä selvittää mysteerin? Maagisten eläinten koulu - Hitti vai huti! on supersuositun lastenkirjasarjan viides osa. Kirjassa on hauskoja piirroskuvia ja läjäpäin lukuiloa. Tutustu todellisen ystävyyden taikaan!

Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski
Keski-kirjastot.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.

Enonkoski, Heinävesi, Hirvensalmi, Joroinen-Jorois, Juva, Mikkeli-S:t Michel, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Rantasalmi, Savonlinna-Nyslott, Varkaus
Lumme-kirjastot.

Maagisten eläinten koulu. 2, Täynnä kuoppia!

Auer, Margit; Syvänperä, Tuula; Dulleck, Nina

Maagisten eläinten koulu. 3, Valot pois!

Auer, Margit; Dulleck, Nina; Syvänperä, Tuula

Maagisten eläinten koulu

Auer, Margit; Dulleck, Nina; Syvänperä, Tuula

Maagisten eläinten koulu. 2, Täynnä kuoppia!

Auer, Margit; Dulleck, Nina; Syvänperä, Tuula; Takamäki, Jone

Maagisten eläinten koulu. 4, Meni jo!

Auer, Margit; Dulleck, Nina; Syvänperä, Tuula; Takamäki, Jone