Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

Asiakaspalvelu ammattina™ – Osa 3: Toimistotehtävät ja kestävä kehitys : Ammattina asiakaspalvelu -koulutus

Asiakaspalvelu ammattina™ on asiakaspalvelutaitojen oppikirja, tiivis käsikirja liiketalouden opintojen tueksi. Kirja on Suomen ensimmäinen aito e-oppikirja ammatilliseen 2. asteen opetukseen, eikä siitä ole suunniteltu painettavaksi. Kirjan tietosisältö on tehty perinteisesti, mutta muuten on haettu uusia toimintamalleja ja uusia mahdollisuuksia. Sisältö on suunniteltu niin, että se täyttää tai ylittää liiketalouden perustutkinnon Asiakaspalvelu 30 osp tutkinnon osan tavoitteet, mutta se soveltuu myös muihin asiakaspalvelua sisältäviin opintoihin. Toimistotehtävät ja kestävä kehitys osio avaa hieman toimistotyövälineiden maailmaa sekä kestävän kehityksen periaatteita. Työvälineohjelmistoihin on olemassa runsaasti hyvää oppimateriaalia jo entuudestaan, joten ne on käsitelty vain pintapuolisesti.

MIG Design Oy 2. painos
FIN EISBN: 9789529359592

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla

Valitettavasti tätä ei ole saatavana

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Asiakaspalvelu Ammattina™ – Osa 1: Asiakaspalvelun perusteet : Ammattina asiakaspalvelu -koulutus

Jokinen, Juha

Asiakaspalvelu ammattina™ – Osa 2: Liiketoiminta, lainsäädäntö ja työsuojelu : Ammattina asiakaspalvelu -koulutus

Jokinen, Juha

Suuri integraatiokirja : Markkinointi, myynti, viestintä

Vierula, Markku

Markkinointi, myynti ja viestintä : suuri integraatiokirja

Vierula, Markku

Palvelujen johtaminen ja markkinointi

Grönroos, Christian