Asiakaspalvelu ammattina™ – Osa 2: Liiketoiminta, lainsäädäntö ja työsuojelu : Ammattina asiakaspalvelu -koulutus

Asiakaspalvelu ammattina™ on asiakaspalvelutaitojen oppikirja, tiivis käsikirja liiketalouden opintojen tueksi. Kirja on Suomen ensimmäinen aito e-oppikirja ammatilliseen 2. asteen opetukseen, eikä siitä ole suunniteltu painettavaksi. Kirjan tietosisältö on tehty perinteisesti, mutta muuten on haettu uusia toimintamalleja ja uusia mahdollisuuksia. Sisältö on suunniteltu niin, että se täyttää tai ylittää liiketalouden perustutkinnon Asiakaspalvelu 30 osp tutkinnon osan tavoitteet, mutta se soveltuu myös muihin asiakaspalvelua sisältäviin opintoihin. Liiketoiminta, lainsäädäntö ja työsuojelu osio perehdyttää lyhyesti liiketoiminnan käsitteisiin, asiakaspalvelutilanteisiin liittyvään lainsäädäntöön sekä työsuojelun perusteisiin. Paketti on tiivis, ja aihealue haastava, mutta jos tämän jaksaa lukea, siitä on hyötyä myös kun on itse kuluttajana tai solmii uutta työsuhdetta.

MIG Design Oy 2. painos

Asiakaspalvelu Ammattina™ – Osa 1: Asiakaspalvelun perusteet : Ammattina asiakaspalvelu -koulutus

Jokinen, Juha

Asiakaspalvelu ammattina™ – Osa 3: Toimistotehtävät ja kestävä kehitys : Ammattina asiakaspalvelu -koulutus