Salamurhaajien yö: Hitlerin suunnitelma surmata Roosevelt, Churchill ja Stalin (äänikirja)

Trillerimäisen jännittävästi kerrottu tositarina suunnitelmasta, joka toteutuessaan olisi muuttanut historian kulun. Vuonna 1943 Franklin D. Roosevelt, Winston Churchill ja Josif Stalin pitivät huippusalaisen kokouksen Teheranissa. Natsit olivat kuitenkin saaneet vihiä kokouksesta, ja Hitler uskoi sen tarjoavan tilaisuuden kääntää tilanne edukseen hetkellä, jolloin Saksan sotatappio on jo vääjäämätön.Teheraniin lähetetään useita erikoiskoulutettuja natsikommandoryhmiä johtajanaan Euroopan vaarallisimpana miehenä tunnettu Otto Skorzeny. Heillä on kuusi päivää aikaa surmata kolme maailman tiukimmin suojeltua valtionpäämiestä. Seuraa hiuksia nostattava kissa ja hiiri -leikki, jonka osapuolina ovat Rooseveltin salaisen palvelun päällikkö Mike Reilly ja natsien tiedustelupäällikkö Walter Schellenberg.

Salamurhaajien yö : Hitlerin suunnitelma surmata Roosevelt, Churchill ja Stalin

Blum, Howard

Salamurhaajien yö : Hitlerin suunnitelma surmata Roosevelt, Churchill ja Stalin

Blum, Howard