Juho 19-33 (äänikirja)

Nuori Juho on vapautunut valkoisten vankileiriltä ja palannut kotitorpan askareisiin. Rahan puutteessa hän pyydystää oravia myydäkseen nahat ja hakkaa halkoja lähimetsissä. Paiskimalla uutterasti töitä hän onnistuu tienaamaan kylliksi oman paikan vuokraamiseen ja mennäkseen naimisiin. Kun perheeseen siunaantuu lapsia, Juho pystyy ostamaan pientilan velalla. Lainan takaisin maksaminen tuottaa ongelmia, mutta sisukas perheenisä ei lannistu sittenkään. Elämäkerrallinen romaani on kiitetyn Juho-sarjan toinen osa. Sodan varjo on läsnä muistelevan ja kokevan nuoren miehen mielessä, mutta päivät täyttyvät arkisesta työstä, joka tasaa tavallisimmat murheet.

Saga Egmont 1. painos

Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski
Keski-kirjastot.

Hattula, Hämeenlinna-Tavastehus, Janakkala
Vanamo-kirjastot.

Juho 19-33

Juho 34-63

Juho 63-84

Syrjä, Juhani; Korhonen, Riku J.

Juho 63-84

Juho 18

Syrjä, Juhani; Korhonen, Riku J.