Juho 63-84 (äänikirja)

Eläkeikään kypsynyt Juho hoitaa pientilaa vaimonsa Martan kanssa uudessa asuinpaikassaan Ylöjärven Takamaalla. Kovaan työntekoon tottuneen miehen on vaikea levätä laakereillaan, mutta jälkikasvua seuratessa ja tilaa hoitaessa ei onneksi tarvitsekaan. Vanheneva mies seuraa politiikkaa, lukee kirjailijapoikiensa Jaakon ja Juhanin uunituoreita romaaneja ja hätistelee lastenlastensa Eppu Normaaliksi kutsutun soittoporukan perunamaalle. Sydämeltään sosiaalidemokraattinen Juho pääsee myös näkemään Mauno Koiviston valinnan Suomen presidentiksi vuonna 1982 sekä Eppujen nousun suomalaiselle tähtitaivaalle. Elämänmakuinen sukukronikka saa arvoisensa päätöksen sarjan neljännessä osassa, jossa kirjailija Juhani Syrjä kuvaa elämän ehtoopuolelle kulkevaa isäänsä Juhoa.

Saga Egmont 1. painos

Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski
Keski-kirjastot.

Hausjärvi, Hyvinkää-Hyvinge, Loppi, Nurmijärvi, Riihimäki
Ratamo-kirjastot.

Juho 63-84

Juho 19-33

Syrjä, Juhani; Korhonen, Riku J.

Juho 18

Syrjä, Juhani; Korhonen, Riku J.

Juho 19-33

Juho 34-63