Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

StratMark II : strategisen markkinoinnin teho ja tulokset / Henrikki Tikkanen, Johanna Frösén

Kirja käsittelee strategisen markkinoinnin vaikuttavuutta, haasteita ja tuloksia suomalaisessa yrityskentässä. Se peilaa markkinointimme erityispiirteitä strategisen markkinoinnin kehitykseen erityisesti kahden viime vuoden aikana ja tarjoaa ainutlaatuisen näkökulman talouden syklien aiheuttamiin muutoksiin. Kirja perustuu StratMark-hankkeessa vuosina 2008 ja 2010 kerättyyn kansalliseen Markkinoinnin tila -kyselytutkimusaineistoon.

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla


Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Strategia arkeen OKR-mallilla: Käytännönläheinen opas OKR-mallin käyttöönottoon

Hämäläinen, Juuso; Sora, Henri; Huuskonen, Pertti

Johtaminen. Keskeiset käsitteet, teoriat ja trendit

Viitala, Eila Jylhä Riitta

Kestävä markkinointi: ilmastonmuutosopas brändeille

Lillberg, Petteri; Mattila, Riku

Business to Business -markkinointi

Rope, Timo

Järjestön strategia : käsikirja elinvoimaisen tulevaisuuden luomiseen / Juha Heikkala

Heikkala, Juha