Huolet pois, elämä on helppoa

Palattuaan takaisin Pariisiin Diane päättää unohtaa myrskyisän suhteensa irlantilaisen valokuvaajan Edwardin kanssa. Kirjakahvila Onnelliset ihmiset lukevat ja juovat kahvia tarvitsee nyt Dianen kaiken huomion. Ja työ on tunnetusti parasta lääkettä särkyneelle sydämelle.

Eräänä päivänä kirjakahvilaan astelee Oliver, joka on kiltti ja huomaavainen ja jonka kanssa elämä olisi seesteistä ja helppoa. Juuri sellaista kuin Diane haluaa, haluaahan? Edwardin teoksia esittelevä valokuvanäyttely Pariisissa sekoittaa kuitenkin Dianen suunnitelmat.

Dianen on aika turvautua hyväksi havaittuun kikkaan, Irlannin-matkaan. Auttoihan se aikaisemminkin selvittämään ajatukset. Miksei myös nyt? Mutta pieni kylä Atlantin rannalla ei ole entisellään.

Bazar Kustannus Oy 1. painos

Onnelliset ihmiset lukevat ja juovat kahvia

Martin-Lugand, Agnes

Aina ei tapahdu surullisia asioita