Draivi : voiko sisäistä motivaatiota johtaa?

Uusi työ vaatii luovuutta, yhteistyökykyä ja kykyä kohdata asiakas. Tähän tarvitaan sisäistä motivaatiota eli sitä, että työntekijät aidosti syttyvät tehtävistään. Jotta organisaatio olisi innostusta synnyttävä, on sinun tiedostettava sisäisen motivaation neljä elementtiä - vapaaehtoisuus, kyvykkyys, yhteenkuuluvuus ja hyväntekeminen – ja löydettävät tavat, joilla niitä vahvistetaan

Tämä kirja yhdistää motivaatiotutkimuksen viimeisimmät virtaukset konkreettisiin case-tutkimuksiin suomalaisesta yritysmaailmasta. Ääneen pääsevät uuden työelämän edelläkävijäorganisaatiot, kuten Fondia, Futurice, Outotec, Reaktor, Supercell ja Vincit. Ne kertovat, mitä draivi käytännössä on ja miten se synnytetään. Kirja muuttaa käsityksemme ihmisistä ja johtamisesta!

Talentum 1. painos

Kehittyvä osaamisen johtaminen

Itseohjautuvuus: Miten organisoitua tulevaisuudessa?

Martela, Frank; Jarenko, Karoliina

Myötätunnon mullistava voima

Pessi, Anne Birgitta; Martela, Frank; Paakkanen, Miia

Myötätunnon mullistava voima