Skip to main content
All libraries

Asiakassuhteiden hallinta ja kehittäminen pähkinässä : EFQM 5e

Päivitetty EFQM 2013 mukaiseksi. Täydennetty arviointitaulukolla. Saatavilla e-kirjana.

Organisaatio hallitsee ja kehittää asiakas-suhteitaan:

Menestyvät organisaatiot määrittelevät ja täyttävät päivittäiseen asiakasyhteydenpitoon liittyvät vaatimukset sekä käsittelevät saadut palautteet ja valitukset.

Ne selvittävät asiakkaiden tarpeita, odotuksia ja huolenaiheita sekä ottaa ne huomioon sekä määrittelevät asiakastyytyväisyyden.

Ne pitävät yllä luovuutta ja innovatiivisuutta myynnissä ja asiakaspalvelussa sekä luovat lisäarvoa koko toimitusketjulle.

Ne opastavat asiakkaita tuotteiden vastuulliseen käyttöön.

Kirja on osa kirjasta:
EFQM 5 - Prosessit - 2013

Lisätietoja:
Pika-arviointi.pdf
Tuoteluettelo.pdf
Oppaiden etusivu.pdf

FIN EISBN: 9789522281272

Available with these library cards

Not available.

You may be interested in...

Henkilöstön hyvinvointi pähkinässä : EFQM 3e

Tuominen, Kari

Benchmarking käytännössä : Kahittämismallit

Tuominen, Kari; Niva, Mikael

Miten luoda yhteiskuntavastuusta asiantuntijan kilpailuetu : itsearvioinnin työkirja : 21 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia

Tuominen, Kari

Balanced scorecard -mittaristo : 35 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : itsearvioinnin työkirja

Tuominen, Kari

Yhteiskuntavastuuopas ISO 26000 : itsearvioinnin työkirja

Tuominen, Kari