Asiakassuhteiden hallinta ja kehittäminen pähkinässä : EFQM 5e
Päivitetty EFQM 2013 mukaiseksi. Täydennetty arviointitaulukolla. Saatavilla e-kirjana.
Organisaatio hallitsee ja kehittää asiakas-suhteitaan:
Menestyvät organisaatiot määrittelevät ja täyttävät päivittäiseen asiakasyhteydenpitoon liittyvät vaatimukset sekä käsittelevät saadut palautteet ja valitukset.
Ne selvittävät asiakkaiden tarpeita, odotuksia ja huolenaiheita sekä ottaa ne huomioon sekä määrittelevät asiakastyytyväisyyden.
Ne pitävät yllä luovuutta ja innovatiivisuutta myynnissä ja asiakaspalvelussa sekä luovat lisäarvoa koko toimitusketjulle.
Ne opastavat asiakkaita tuotteiden vastuulliseen käyttöön.
Kirja on osa kirjasta:
EFQM 5 - Prosessit - 2013
Lisätietoja:
Pika-arviointi.pdf
Tuoteluettelo.pdf
Oppaiden etusivu.pdf
Available with these library cards
Not available.