Viimeinen laiva -  Huippuvuorten yöt 2 : Huippuvuorten yöt

Huippuvuorten yöt ovat täynnä draamaa, intohimoa ja juonittelua - historiallisen norjalaissarjan sydäntäsärkevä tarina jatkuu.

Tora Lyngvik on raskaana ja tietää, että hänen on toimittava nopeasti. Tora kaipaa epätoivoisesti Antonia ja päätyy vaaralliselle matkalle kohti Longyear Cityä. Laivamatka on tuskallinen, ja Tora selviää vain uuden ystävänsä Benedikten avulla. Perillä vastaanotto on kylmä: naimattomat naiset eivät ole tervetulleita Huippuvuorille.

Toran ilmestyminen Longyear Cityyn asettaa Antonin mahdottoman valinnan eteen, ja Tora joutuu miettimään, sopivatko he todella toisilleen. Kamppaillessaan oman paikkansa löytämiseksi Tora solmii odottamattoman siteen Benedikten kanssa.

Valtavan menestynyt historiallinen sarja on vihdoin saatavilla myös suomeksi! Vahvaluonteinen ja intohimoinen Tora on nuori nainen, jonka kohtalo vie Arktiksen kylmyyteen kamppailemaan oikeudestaan onneen.

Ellinor Rafaelsen norjalainen kirjailija ja toimittaja, joka tunnetaan vangitsevista historiallisista romaaneistaan. Rafaelsen on asunut seitsemän vuotta Huippuvuorilla.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.

Pohjoisen kutsu

Rafaelsen, Ellinor; Rafaelsen, Ellinor; Ihander, Anna-Maija; Ihander, Anna-Maija