Varjoja ja vakoojia - (Seikkailuserkut ; 1)

Jännitystä, ongelmanratkaisua, huumoria ja herkutteluhetkiä! Saaristoon sijoittuva seikkailusarja alkaa vauhdikkaasti.

Mitä syntyy, kun neljä serkusta ja kissa lähetetään lomalle pieneen Uikkusaareen boheemin Frida-tädin hoteisiin? Seikkailu tietenkin!

Julia ja hänen pikkusiskonsa Pörri eivät ole vuosi­kausiin nähneet serkkuaan Joria, eivät liioin Ranskan-serkkuaan Alexia, joka yllättää kaikki erinomaisilla kokkaustaidoillaan.

Serkuslauma hitsautuu lopullisesti yhteen, kun täti joutuu matkustamaan saaresta pariksi päiväksi mantereelle. Alkaa tapahtua outoja: aivan kuin tädin piha­piirissä vilahtelisi yölla kummallisia hahmoja...

Tämä sähkökirja toimii ePub-formaattia tukevilla lukuohjelmilla.

Otava 1. painos

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Haamuja ja hirviöitä - (Seikkailuserkut ; 4)