Turvaa logistiikka : kuljetusten ja toiminnan turvallisuus

Kirja on perusteellinen kuvaus niistä turvallisuusnäkökohdista, joita yrityksen logistiikassa tulee ottaa huomioon. Kirja sisältää olennaista tietoa kaikille, jotka lähettävät tai vastaanottavat tavarakuljetuksia. Kirja jakaantuu kahteen osaan: ensimmäisessä osassa käsitellään logistiikan turvallisuutta yleisellä tasolla, kuten yritykseen kohdistuvia turvallisuusuhkia, vientivalvontaa, sisäisiä väärinkäytöksiä, riskienhallintaa ja jatkuvuussuunnittelua. Toinen osa on käytännönläheisempi, ja siinä esitellään konkreettisia toimia turvallisuuden parantamiseksi. Käsiteltäviä aiheita ovat muun muassa matkustusturvallisuus, toimitilaturvallisuus, liikenneturvallisuus sekä kuljetettavan ja varastoitavan tavaran turvallisuus.

Saatavilla myös paperikirjana Helsingin kauppakamarilta, tilaa tästä!

Merenkulun logistiikka

Merenkulun logistiikka : Otatieto