Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

Tunnelmamuotoilu

Hyvä tunnelma lisää luovuutta, tehokkuutta ja tuottavuutta. Se sitouttaa, auttaa oppimaan nopeammin ja tekemään parempia päätöksiä. Hyvästä tunnelmasta hyötyvät kaikki - niin asiakkaat, työntekijät kuin yrityksen johto. Tulevaisuuden menestyjät osaavat luoda ja johtaa kokemuksia ja tunnelmaa sekä tehdä itsestään kiinnostavia uudella tavalla.

Kirjassa käsitellään, miten luoda kokemuksia ja johtaa tunnelmaa erilaisin keinoin kaikissa kohtaamisissa. Kirjassa yhdistellään oppeja aivotutkimuksista, vuorovaikuttamisesta sekä komiikan ja elokuvien maailmasta.

Talentum 1. painos
FIN EISBN: 9789521427893

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla

Valitettavasti tätä ei ole saatavana

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Viiden tähden asiakaskokemus : tee asiakkaistasi faneja

Ahvenainen, Perttu; Gylling, Janne; Leino, Sani

Palvelumuotoilu

Tuulaniemi, Juha

Tunnelmajohtaja

Rantanen, Marjo

Digiajan asiakaskokemus: Opi kansainvälisiltä huipuilta

Gerdt, Belinda; Sanna Eskelinen

Maahanmuutto, palvelut ja hyvinvointi : kohtaamisissa kehittyviä käytäntöjä

Hiitola, Johanna; Anis, Merja; Turtiainen, Kati