Tietokoneen käyttötaito 2 Office 2003 -ohjelmille Peruskirja

Syvennä Office-taitojasi! Monen eri ohjelman sujuvan yhteiskäytön osaamista vaaditaan yhä useammassa tilanteessa. Tämä teos antaa erinomaisen perustan Office-ohjelmien tehokkaalle yhteiskäytölle ja tietojen jakamiselle. Word-tekstinkäsittelyä, Excel-taulukkolaskentaa, Access-tietokantaa ja Outlook-työryhmäohjelmaa käsittelevissä osissa käydään läpi niiden monipuolinen hyödyntäminen ja yleisimmin tarvittavat toiminnot.

Tietokoneen käyttötaito 2 sisältää runsaasti selkeitä ohjeita, monipuolisia harjoituksia ja työskentelyä tehostavia vinkkejä. Näin se soveltuu loistavasti Office 2003 -ohjelmia työssään käyttävien taitojen tehostamiseen. Lisäksi sitä voidaan käyttää MS Office XP -paketin ohjelmien opiskeluun.

Tietokoneen käyttötaito 2 vastaa sisällöltään työelämän arvostaman, tietokoneen käyttäjän AB-korttitutkinnon 2-version vaatimuksia.

Docendo 1. painos

MS Office 2003 -yhteiskäyttö