Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

Suunnannäyttäjät

Millä tavoin jotkut ihmiset nousevat oman alansa äänitorviksi ja heistä tulee ilmiöitä?

Muun muassa Auri Kananen, Dome Karukoski, Emilia Kujala, Henri Alén, Mikko Hyppönen, Andrei Koivumäki, Karri "Paleface" Miettinen, Martin Paasi ja Petteri Järvinen kuvailevat kasvuaan alansa suunnannäyttäjiksi. Mitä he ovat oppineet matkan varrella, ja mitä valokeilassa kannattaa ottaa huomioon?

Pikatie tunnetuksi on somen ansiosta avoinna lähes kenelle tahansa. Tie luotetuksi asiantuntijaksi sen sijaan voi olla mutkainen ja pitkä. Teos pohtii, keiden ääntä yhteiskunnassa kuunnellaan ja mistä asiantuntijan uskottavuus rakentuu.

Millä tavalla itselleen saa seuraajia ja asialleen kuulijoita? Onko ammattilaisen välttämätöntä kertoa julkisesti myös henkilökohtaisesta elämästään? Teoksessa esitellään myös tuloksia suomalaisten sosiaalisen median käyttöä koskevasta kyselytutkimuksesta.

Into Kustannus 1. painos
FIN EISBN: 9789523932784

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla

Valitettavasti tätä ei ole saatavana

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Suunnannäyttäjät

Pajukangas, Aino; Paavola, Satu

Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Pääkkönen, Laura

Social media marketing : the next generation of business engagement

Evans, Dave

The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly

Scott, David Meerman

Kongon akseli : suomalaiset ja skandinaavit kolonialismin rakentajina

Sivonen, Seppo; Aaltonen, Jouko