Skandal i Stockholm. Så stoppade vicepresident Joe Biden sonens konkurrent

Det var idel leenden och kramar när den amerikanske vicepresidenten Joe Biden besökte Sverige i augusti 2016.
Vid en presskonferens förklarade han att planerna på en ny rysk gasledning i Östersjön måste stoppas.

Vad vicepresidenten inte sade var att hans son, Hunter Biden, arbetade för en direkt konkurrent till gasledningens ägare.
Den här intressekonflikten är bara en av många skandaler för nuvarande presidentkandidaten Joe Biden.

I den här e-boken får du läsa mer om de 17 timmarna i Stockholm och varför de kan förstöra Joe Bidens karriär.
E-boken innehåller en rad artiklar om vicepresidentens möte med svenske statsministern Stefan Löfven, sonen Hunter Biden, det omdiskuterade naturgasföretaget Burisma och hur gaspampar hjälper Joe Biden med både pengar och politiska råd.

E-boken är skriven av den erfarne svenske journalisten Mikael Jägerbrand som tidigare skrivit ett dussintal böcker i en rad olika ämnen, bland annat om hällristningar, SVT-skandaler och guldgrävare.

Galna väderrubriker – 155 nyskapande exempel från kvällstidningarna

Jägerbrand, Mikael

Citatboken 3. Mord är alltid mysiga – och 333 andra råa citat från nattredaktionen på Aftonbladet

Jägerbrand, Mikael