SAP Business One - from basics to effective use

SAP-Business One on yksi SAPin uusimmista ja voimakkaimmin alaa valtaavista toiminnanohjausjärjestelmistä. Käyttäjäkunta kasvaa jatkuvasti. Samalla on tullut tarve saada ohjelman käyttöön opastavaa materiaalia.

Kirjoittaja Olli Kylänpää on yksi maailman kokeneimmista SAP Business One -implementoijista ja -kouluttajista. Tältä pohjalta hän on laatinut oppaan SAP Business One -käyttäjälle ja käyttöä opiskelevalle.

Kirjan sisällössä on otettu huomioon erilaiset käyttäjäryhmät: opetteluvaiheessa riittävät perusohjeet, mutta yrityskäytössä hyötyä on lukuisista esimerkeistä ja vinkeistä sekä toimintojen automatisointiohjeista.

Kirjasta on pyritty tekemään niin ulkoasultaan kuin kieleltäänkin selkeä ja ymmärrettävä käyttämällä runsasta kuvitusta, vaiheiden numerointia ja mutkatonta englantia.

Luokkapaketit:

10 kpl á 20 euro/kpl / 20 kpl á 16 euro/kpl.

ENG EISBN: 9789529916655

SAP Business One : from basics to effective use