Saa mitä haluat : nuoren kirja: kasva keneksi haluat

Hei nuori! Haaveiletko, että valintojen tekeminen olisi helpompaa? Toivotko, että stressaisit vähemmän, luottaisit itseesi enemmän ja uskaltaisit elää omannäköistäsi elämää? Saa mitä haluat -menetelmä auttaa sinua ohjaamaan elämääsi eteenpäin, toteuttamaan unelmia ja nauttimaan enemmän elämästä. Sen avulla voit selvittää, mitä haluat opiskella tai tehdä työksesi. Voit myös saada apua itsetuntoon, jännittämiseen ja haastaviin elämäntilanteisiin sekä fyysisen ja henkisen hyvinvoinnin parantamiseen. Pääset lukemaan inspiroivia tarinoita ihmisistä, jotka ovat selvinneet esimerkiksi kiusaamisesta, vammautumisesta tai riippuvuudesta. Tarinansa jakavat mm. Pekka Hyysalo, Ninja Sarasalo, Heljä-Tuulia ja Lassi Lappi sekä Saa mitä haluat -valmennuksen tehneet nuoret. Kirjan teossa ovat olleet mukana kokenut erityisluokanopettaja, kouluttaja ja työnohjaaja Jenni Kallio ja opiskelija Oscar Järvinen, joka on tuonut nuorten näkökulmaa kirjaan. Ilkka Koppelomäki on itsensä johtamisen valmentaja, joka on valmentanut niin yksilöitä kuin ryhmiä jo vuodesta 2007 alkaen yrityksessään Uskalla Innostua. Entinen kilpatriathlonisti, nykyinen isä, puoliso, yrittäjä ja maailman matkaaja, jonka missiona on "vähemmän katkeria vanhuksia ja enemmän elämäänsä tyytyväisiä ihmisiä".

Viisas Elämä 1. painos

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa