Reino Savukoski: Suomen tunnetuin kadonneiden etsijä

Yli 30 vuotta kadonneiden omaisia auttamassa Kadonneen omaisten osa on piinaava. Tekikö joku rakkaalleni pahaa? Kärsikö hän, jospa hän onkin elossa? Kun Reino on löytänyt etsityn, saadaan ainakin osaan kysymyksistä vastaus. Reino Savukoski on vesillä etsinnän itseoppinut mestari. Löytämiään ruumiita hän lakkasi laskemasta jo kymmenkunta vuotta sitten, kun luku oli 112. Moni tapaus on kuuluisa ja Reinolla niistä ennen kertomatonta tietoa. Miksi kolme varusmiestä ensin katosi etsijöiltä, kun Taipalsaareen uponnutta panssarivaunua nostettiin? Miten jääkiekkokasseihin sullotut Elise ja Martti Heinon ruumiit löytyivät merestä kivien seasta? Mitä Laatokalla tapahtui, kun ampumahiihdon maailmanmestari Olavi Svanberg hukkui? Kirja kertoo aivan erityislaatuisen ihmisen tarinan. Miehen, joka pyyteettömästi on asettanut itsensä karuun työhön auttaakseen kadonneiden ihmisten läheisiä. Kaikki kirjasta saatavat tekijänpalkkiot Savukoski lahjoittaa hyväntekeväisyyteen. Sari Passaro on syntyisin Kemijärveltä. Hän asuu nykyään Toscanassa, Italiassa. Passaro on journalisti, takana parikymmentä vuotta uutispäällikkökokemusta. Kadonneiden etsijä on hänen ensimmäinen elämäkertansa.

Minerva Kustannus 1. painos

Reino Savukoski : Suomen tunnetuin kadonneiden etsijä