Prinssi ja salaisuus / Vain yksi yö

Prinssi ja salaisuus
Se päivä oli ollut Kassandran elämän onnellisin - ja kammottavin. Ensin hän oli huomannut olevansa raskaana, ja sitten hän oli saanut tietää Leonidin joutuneen onnettomuuteen. Kun hän oli viimein päässyt miehen luo, Leonid oli lähettänyt hänet kylmästi tiehensä. Kaksi vuotta myöhemmin Leonid ilmestyi hänen ovelleen - ja kosi!

Vain yksi yö
Libby, kaiken menettänyt ex-seurapiirikaunotar, oli saanut töitä Patrick Kavanagh'n ylellisessä lomakeskuksessa, vaikka ei ollutkaan aivan varma, miten selviäisi vaelluksista rinkka selässä... Hänen uusi pomonsakin näytti epäileväiseltä, mutta Libby päätti näyttää miehelle, ettei ollut mikään ansarikukkanen! Hän selviäisi jopa telttaretkestä. Ja karhuista. Hurmaavan komea Patrick olikin sitten hankalampi pala!

Tunteiden aavikko / Karjatilan salaisuudet

Maynard, Janice; Gates, Olivia