Pikkumuurahainen saa uusia kavereita : Pikkumuurahainen

Utelias Pikkumuurahainen seikkailee jälleen.

Hurmaavasti kuvitettu satu kertoo kiehtovia faktoja luonnosta jännittävän juonen siivittäminä.

Jos on aivan täynnä kysymyksiä, voi saada nimekseen Miksimiksi, kuten pikkumuurahaisemme. Maailma on täynnä uusia jännittäviä asioita, joista se haluaa ottaa selvää. Retkillään pikkumuurahainen saa kuulla paljon kiinnostavia asioita ravulta, monnikalalta, kilpikonnalta, hiireltä ja lepakolta.

Pikkumuurahainen oppii myös, miten muurahaiset auttavat metsäpalon sammuttamisessa ja miten tärkeää luonnonsuojelu on.

Rasa Dmuchovskienė on liettualainen lastenkirjailija. Hän pyrkii kehittämään lapsen tunneälyä ja opettamaan kiinnostavia seikkoja maailmasta.

Gintaras Jocius opettaa piirustusta Design College of Vilnius -korkeakoulussa. Lastenkirjakuvitusten lisäksi hänet tunnetaan myös sarjakuvistaan ja karikatyyreistään.

Pikkumuurahaisen tutkimusretki

Dmuchovskienė, Rasa; Jocius, Gintaras; Lahdenpohja, Mila; Jocius, Gintaras