Photoshop Elements 4 : digikuvan käsittely

Tämän vasta-alkajallekin soveltuvan kirjan avulla opit digikuvan monipuolisen hyödyntämisen. Oppaan luettuasi osaat mm. järjestellä kuvasi kiintolevylle selkeisiin kokonaisuuksiin, korjailla kuvien virheet, muokata ja yhdistellä kuvia luovilla tavoilla ja lopulta tulostaa kuvasi. Opit myös luomaan virtuaalisia kuva-albumeita, jotka voit jakaa ystäviesi kanssa webissä, sähköpostilla ja jopa video- tai dvd-esityksinä! Mukana tuleva cd sisältää kirjan esimerkeissä käytetyt kuvat ja Elements-ohjelman Windows-kokeiluversion. Levyltä löytyy ekstrana myös pdf-muotoinen pikaopas kuvankäsittelyn teoriasta.

Kirkkonummi-Kyrkslätt
Kirkkonummi.

Enonkoski, Heinävesi, Hirvensalmi, Joroinen-Jorois, Juva, Mikkeli-S:t Michel, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Rantasalmi, Savonlinna-Nyslott, Varkaus
Lumme-kirjastot.