Ohjauksen ydin : ohjaajan, esimiehen ja opettajan työkirja

Miten luottamus rakennetaan? Onko ajattelua mahdollista muuttaa? Mitä ohjaaja ja ohjattava todella haluavat? OHJAUKSEN YDIN on monipuolinen kirja ohjauksesta ja antaa käytännön eväitä niin esihenkilöille, opettajille, vanhemmille kuin muille ohjausta työssään tekeville. Kirja auttaa ymmärtämään ohjauksen taustalla vaikuttavia toimintamalleja, maailmankuvia ja ihmiskuvaa. Onnistuneen ohjauksen edellytys on toimijuuden kasvattaminen ja ohjaajan roolin omaksuminen. Joskus rooli annetaan, joskus se pitää ottaa. Harjoitusten avulla voit oppia tunnistamaan ohjaukseen tiedostamattomasti vaikuttavia ajattelumalleja. Harjoitukset ovat tiedollisia, kognitiivisia ja kehollisia. KIMMO SVINHUFVUD on dosentti ja kirjoittamisen opettaja Helsingin yliopistossa. Hän on julkaissut aiemmin esimerkiksi Kokonaisvaltainen kirjoittaminen (2007), Gradutakuu (2009) ja Tohtoritakuu (2014).

Art House Oy 1. painos

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Varmuutta fasilitointiin