Murha seurakunnassa : Kirkkoherra Clementin tutkimuksia

Pastori pulassa! Englantilaiskylässä kuohuu jälleen

Pieni Champtonin kylä on tuskin ehtinyt toipua kirkossa tapahtuneen veriteon aiheuttamasta järkytyksestä, kun seurakunnan rauhan rikkoo uusi henkirikos.

On kulunut muutama kuukausi siitä, kun murha repi Champtonin kyläyhteisön kahtia. Kirkkoherra Daniel Clement tekee parhaansa pitääkseen toraisan laumansa kasassa. Epäsopua aiheuttaa sekin, että Champtonin seurakunta on päätetty liittää yhteen naapuriseurakuntien kanssa. Lisäksi Danielin omapäinen äiti puuhastelee selvästikin jotain, minkä haluaa pitää pojaltaan salassa. Eikä hän ole ainoa.
Lopullisesti sekasorto pääsee valloilleen, kun tapahtuu uusi verityö, joka tällä kertaa näyttää harkitulta rituaalimurhalta.

Murha seurakunnassa on toinen osa kirkkoherra Clementin tutkimuksista kertovasta tunnelmallisesta dekkarisarjasta.

Richard Coles (s. 1962) on anglikaanipappi ja tuottelias kirjailija. Hänen värikkääseen menneisyyteensä kuuluu menestyksekäs muusikon ura 1980-luvulla supersuositussa The Communards -yhtyeessä. Coles on myös kysytty tv- ja radiopersoona. Coles asuu Englannin Northamptonshiressä, missä hän toimii Finedonin kylän pastorina.

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby