Munaa kunnolla : mokien kautta menestykseen

(Stumbling to Success in Sales & Marketing. 25 Remarkable Renegades Show How)

Jeff Koons; Donald Trump; Madonna; Michael O'Leary. Huippumenestyjiä kaikki. Mikä muu heitä yhdistää?

He kaikki (ja monet muutkin) ovat munanneet oikein kunnolla. He ovat onnistuneita epäonnistujia. He ovat toimineet poikkeavilla tavoilla ja vastoin markkinoinnin perinteisiä oppeja. Historia osoittaa; että huipulle päässeet yrittäjät ovat poikkeuksetta jossain vaiheessa myös epäonnistuneet matkallaan. Kirjassa esitellään elävästi 25 mokien kautta menestykseen matkanneiden tarinoita 1700-luvulta aina tähän päivään saakka. Mukaan on poimittu laajasti eri alojen edustajia kulttuurialan vaikuttajista liikejohtajiin.

"Vaikka sitä ei ehkä oivalla silloin kun se kohdalle sattuu; kaatuminen turvalleen voi olla parasta; mitä ihmiselle tapahtuu." -Walt Disney-

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Älykäs johtaminen 7.0 : miten kasvaa viisaaksi johtajaksi?

Sydänmaanlakka, Pentti

Kehnot pomot ympärilläni : miksi hyvä johtaminen on niin vaikeaa?

Erikson, Thomas

Johtajuus : EFQM-arviointialue 1 : 2013 : itsearvioinnin työkirja : 59 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Tuominen, Kari

Suuri integraatiokirja : Markkinointi, myynti, viestintä