Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

Markkinointi, liiketoiminta, digitaalinen media

Kirja käsittelee markkinointia ja digitaalista mediaa osana yrityksen liiketoimintaa. Tavoitteena on tuoda esille keskeiset käsitteet markkinoinnista, liiketoiminnasta ja digitaalisesta mediasta. Kirja kuvaa, millaisia mahdollisuuksia digitaalinen media ja alati kehittyvät tietoverkot tarjoavat sähköisen liiketoiminnan kehittämiseen tehokkaan markkinointiajattelun avulla. Kirjassa teknologioita ja tekniikoita käsitellään vain siinä määrin, kuin ne on tarpeellista tuntea niiden hyödyntämiseksi markkinoinnin tukena. Esimerkkitapaukset on pyritty valitsemaan niin, että ne havainnollistavat digitaalisen markkinoinnin ydinkäsitteitä.

Kirja on tarkoitettu sekä yliopistojen, ammattikorkeakoulujen ja aikuisopiskelijoiden käyttöön tietoverkkoliiketoiminnan opiskelua varten että sähköistä liiketoimintaa suunnitteleville tai harjoittaville yrityksille. Sisällöntuottajille kirja esittelee, miten ja mihin tietoverkkoteknologioita ja digitaalista mediaa voidaan markkinoinnissa ja liiketoiminnassa käyttää.

Huom! Kirjaa ei voi tulostaa, eikä siitä voi kopioida valintoja leikepöydälle.

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla

Valitettavasti tätä ei ole saatavana

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

e-Economy: Rhetoric or Business Reality?

Harris, Lisa; Budd, Leslie

Kauppapaikka verkossa

Willebrand, Martin von

Click here : make the internet work for your business

Evans, Rich

Facebook-markkinointi : käytännön opas

Olin, Kristian

Johdata asiakkaasi verkkoon : opas koukuttavan sisältöstrategian luomiseen

Keronen, Kati