Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

Marketing research in practice : a guide to the basics

This guide describes the various tools and techniques available to market researchers. It offers practical advice and presents case studies to explain the principles of market research. Chapters discuss topics like research design, desk research, focus groups, depth interviewing, observation and sampling.

ENG EISBN: 0749445947

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla

Valitettavasti tätä ei ole saatavana

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Questionnaire design : marketing research in practice

Brace, Ian

Otteita verkosta : verkon ja sosiaalisen median tutkimusmenetelmät

Tikka, Minttu

Otteita verkosta : verkon ja sosiaalisen median tutkimusmenetelmät

Laaksonen, Salla-Maaria; (toim.), Janne Matikainen & Minttu Tikka

Tutkiva mielikuvitus: Luovat, osallistuvat ja toiminnalliset tutkimusmenetelmät yhteiskuntatieteissä

Ryynänen, Sanna; Rannikko, Anni

Kohtaaminen : ymmärrä kohderyhmääsi

Tolvanen, Jukka