Lumikuningatar

Kylällä puhuttaa itsepäisesti poikamiehenä pysyttelevä tohtori Kajander. Miehelle on povattu vaimoa naapurin somasta Violasta, mutta tohtoria miellyttää yksinkertainen ja itsenäinen elämä luonnon helmassa, eikä hän ole lainkaan kiireessä avioitumaan. Kun kirkonkylään muuttavat uudet, merkilliset asukkaat, sisarukset Felix ja Natalia Vikman, herää lopulta tohtori Kajanderinkin huomio. Kuvankaunista Nataliaa, joka välttelee parhaansa mukaan kyläläisten seuraa, aletaan kutsua Lumikuningattareksi. Tohtori tuntee, että naisen ylvään ja surullisen olemuksen taakse kätkeytyy salaisuus. Voiko kukaan sulattaa Lumikuningattaren sydäntä? Romanttinen historiallinen tarina pienen kirkonkylän asukkaiden salaisuuksista vie lukijan mukanaan. Lumikuningatar on julkaistu alun perin kirjailijanimellä Minna Skog.

Saga Egmont 1. painos

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby
Kirkes-kirjastot.

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa